Просування сайту Google певним чином відрізняється від розкрутки в іншому ресурсі.
Якщо сайт новий, насамперед його необхідно додати до Google. Найпростіше і найшвидше це зробити через Google Search Console.
Для початку, щоб додати сайт до Вебмайстра Google, необхідно підтвердити права на сайт. Заходимо до Search Console, вибираємо тип ресурсу.
Особливості просування в Google
*** Посилання
Вхідні посилання все ще один із найважливіших факторів ранжування Google навіть у 2019 році. Найбільш значущі посилання:
- Google Maps. Обов'язково зареєструйте свою компанію у Google Мій бізнес. Інформація відображається на картах на сторінці пошукової видачі.
- соціальні мережі. Youtube, Twitter, Facebook. Переходи із соціальних мереж – ще один сигнал, що ваш сайт затребуваний у користувачів.
- довідники організацій. Реєстрація компанії у довідниках організацій допоможе збільшити трафік за брендовими запитами. Про вашу компанію дізнається одразу велика кількість користувачів. Також не забувайте про відгуки. Позитивні відгуки відображаються в сніпетах, що сприятливо позначається на CTR.
- Великі інформаційні портали та ЗМІ. Розміщення тематичних статей приверне нових відвідувачів, а авторитетне посилання додасть ваги вашому сайту.
- Розміщення посилань на сайтах партнерів та постачальників. Подібні посилання не є SEO-посиланнями, пошукові системи допускають їх розміщення.
Доречі, хочемо для Вас, та вашої компанії, запропонувати онлайн тренінги з проджект менеджменту в Україні, а також, онлайн тренінги управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи.
*** Контент, теги
Якісне, а найголовніше унікальне та корисне наповнення сайту для користувача – одна з основних вимог Google.
*** Тексти на сайті.
Аналізуючи текст, пошуковий бот приймає рішення щодо релевантності відповіді на пошуковий запит користувача. Тексти на сайті завжди мають бути унікальними, цікавими та нести цінність для відвідувачів. Використовуйте відео з Youtube, фотографії, інфографіки. За нашими спостереженнями, якщо на сторінці міститься відео з Youtube, її позиції будуть вищими у видачі.
Контент важливо регулярно додавати та оновлювати. Це допоможе залучити на сайт новий трафік, зберегти постійний пул із лояльної аудиторії. Відмінний сигнал для Google, що ваш сайт затребуваний і його потрібно частіше і якомога вище показувати у видачі.
Як писати тексти, рекомендую прочитати у нашому циклі статей.
Title, Description та H1
Тег title – один із найважливіших тегів для SEO. Сюди обов'язково мають бути включені ключові слова, необхідні просування.
Description Google використовує для складання сайту сайту - невеликого опису ресурсу в пошуковій видачі. Вивчаючи видачу, користувач бачить сніпет і приймає рішення: варто чи ні переходити на сайт.
P/S: статті поради з нашого сайту - як просувати сайт у Google. SEO для Google правильно? А також, SEO просування сайту в Google, поради спеціалістів, і не менш корисна стаття - как прогреть IP-адрес, щоб краще працював?