Ми вивчили матеріали дослідження та розповідаємо, які канали просування використовують бренд-медіа та чому медіа насправді не конкуренти один одному.

Що і як досліджували
Фахівці нашої компанії зібрали список із 49 бренд-медіа, серед яких є "Тільки так", "Бізнес", TexTerra Daily, Skillbox Media та інші. Ці медіа проаналізували щодо того, звідки вони отримують трафік, з яких пошукових систем у них частіше заходять, скільки опубліковано статей і яка у них видимість у пошукових системах. Для аналізу використовували Similarweb та SpyWords.

Також impulse.guru опитало головних редакторів, редакторів та представників бренд-медіа. Вони запитували, наприклад, у які канали просування вкладають кошти, хто створює контент і які метрики орієнтується компанія.
Читайе - Головне про роботу із запереченнями. Як не потрібно працювати з запереченнями.


Найбільше трафіку приходить із пошуку, і ось чому
Майже половина трафіку - переходи з пошукових систем: на них припадає 48,22% трафіку всіх аналізованих бренд-медіа сукупно. Це справедливо для різних груп, для сегментів B2B та B2C: для більшості бренд-медіа SEO – основний канал залучення читачів.

Чому так? Автори дослідження називають три причини:
  - У пошукового трафіку довгостроковий ефект – завдяки просуванню у пошуку медіа постійно нарощують аудиторію та збільшують видимість бренду.
  - Пошуковий трафік якісний: люди самі шукають інформацію та зацікавлені у контенті.
  - Пошуковий трафік дешевий - зазвичай вкладення при просуванні в пошуку менше, ніж при просуванні в інших каналах.

Пошуковий трафік бренд-медіа одержують, оптимізуючи контент відповідно до вимог пошукових систем.

Ось ще два цікаві висновки з дослідження.

  Google дає найбільше трафіку, але не завжди. Автори дослідження порівняли видимість бренд-медіа в топ-10 і дійшли висновку, що видимість в «Яндексі» загалом вища, ніж у Google. Щоправда, у групах "Освіта" та "Про життя" Google приносить більше трафіку.

"Яндекс" популярніший в Росії, і для нього важлива сила домену, а Google частіше формує швидкі відповіді і пропонує відео на YouTube, вважають автори дослідження.

Бренд-медіа не конкурують між собою. Щоб визначити рівень конкуренції, автори дослідження порівняли запити, за якими ранжуються "Бізнес-секрети", "Ділове середовище", "Довідкова" та інші бренд-медіа на близькі теми.

Виявилось, що загальних запитів мало. Більшість трафіку бренд-медіа приносять унікальні запити. Пошукового трафіку вистачить усім, пишуть автори дослідження.

Прямий, реферальний трафік та соцмережі: як бренд-медіа працюють із цими джерелами
Пошукові системи – не єдине джерело трафіку для бренд-медіа. Аналіз показав, що бренд-медіа одержують:
  - 49,33% трафіку із пошукових систем;
  - 28,68% трафіку завдяки прямим переходам, коли читачі вбивають у пошуковий рядок адресу сайту;
  - 15,64% реферального трафіку – переходів за посиланнями на інших платформах;
  - 6,08% трафіку із соціальних мереж;
  - 1,68% трафіку – завдяки email-розсилкам;
  - 1,31% платного трафіку – переходів з реклами.

Платний трафік приносить невелику частку переходів, хоч на нього витрачають 19% маркетингового бюджету. Це його вартістю. Найчастіше його використовують із залучення трафіку на контент, який приносить багато цільових дій.

У кожної групи бренд-медіа має свої особливості. Наприклад, у бренд-медіа у групі "Діджитал" основні джерела трафіку пов'язані з тими соціальними мережами, де багато представників бізнесу. У групі "Бізнес» медіа" отримують трафік завдяки корпоративному партнерству, email-розсилкам та внутрішнім ресурсам компанії. У групі "Освіта» медіа одержують значну частину трафіку з агрегаторів.
P/S: Статті поради, , як просувати сайт у Google. SEO для Google, Також, як працювати з запереченнями клієнтів правильно? і про способи вивести сайт у топ Google, для вашого бізнесу. І дуже коресна стаття, як стати копірайтером і почати заробляти на текстах без досвіду, від професіоналів.