Google постійно розширюється за параметрами, тож актуальність SEO ніколи не пропаде. Адже, як свідчить досвід, що більше система – то більше в неї помилок.

Метод №1. Що таке featured snippets і як використовувати його можливості
Featured snippets – виділені описи, чи блоки з відповідями. Це окремі шматочки інформації, які зазвичай з'являються в топ результатів пошукової видачі Google. Вони відповідають на запит, витягуючи релевантний контент із сторінок, які стоять у топі.

Для збільшення конверсій на сайті одного з бізнесів ми вирішили додати до контенту сайту таблиці з колонками. У них вказали всі товари, ціни та відгуки. Такий контент добре зайшов у featured snippets, тому що в таблицях ми зібрали всі запити користувачів за категоріями. У результаті по всіх запитах, пов'язаних зі словами «ціна», ми отримали позицію в Google-видачі.

Судячи з особистого досвіду, подібний контент завжди добре видається за запитами "ціни", "ціна", "прайс", "краще" і таке інше. Але в рамках кожної ніші є й інші тригери, які теж генерують featured snippets.

Плюс цього в тому, що його мало хто використовує. Колись для одного логомейкера ми знайшли статті «Історія Youtube-блогу» та «Еволюція Youtube-блогу». У них була група запитів, яка також генерувала помітні snippets. Ми вирішили поставити їх на потік на сайті. В результаті там, де не було конкурентів у пошуковій видачі Google, наш сайт з'явився першим у запитах.

Це вплинуло на збільшення прибутку та на якісну масу посилань на сайт.

Метод №2. Лінкбілдинг як обов'язкова частина оптимізації сайту
Щоб вивести сайт у топ-позиції Google, вам слід здійснити аналіз ніші. Потрібно дізнатися, скільки посилань знадобиться для просування, а також визначити їх вартість. Для цього рекомендую зробити таке:
  - Зібрати всі ключові слова (запити);
  - кластеризувати їх, тобто поділити на групи;
  - Підрахувати обсяг вашої ніші. На цьому етапі необхідно дізнатися кількість запитів у тому чи іншому кластері або групі запитів;
  - проаналізувати конкурентів, визначити приблизну потрібну кількість лінків для кластера, а також їх вартість для просування сайту в найкращі десять позицій у пошуковій видачі.
 Маючи нагоду, пропонуємо дізнатись про проування вашого сайту в ТОП 5 - Як підняти сайт в Google, також, просування сайту в ТОП Google чи Яндекс?, і звіно, SEO просування сайту в Google, і як просунути сайт у Гугл?, Нові технології 

  1. Розділіть усі види посилань на дві категорії – дорогі та дешеві.
  2. Не розраховуйте всю нішу. Розділіть отримані кластери запитів на ті, у яких KD до 30, KD до 60 тощо. Спочатку сфокусуйтеся на запитах, KD яких до 30. Це допоможе вам знайти легкі ключові слова, які просуватимуть ваш сайт у топ.
  3. Використовуйте метод KGR для формування кластерів. Для отримання першого трафіку органічним шляхом рекомендую використовувати золотий переріз ключових слів (KGR). Цей метод допоможе вам знайти ключові слова, попит на які перевищує речення. Намагайтеся шукати ключові слова, з якими ви зможете швидко написати контент. Але не забувайте, що трафік на сайт ніколи не надходить миттєво, навіть якщо ви все для цього зробили. Колись ми з командою налаштували сайт, за місяць зібрали всю структуру, створили різні мовні версії, наростили масу посилань, але трафік відразу не прийшов.
  4. Для «молодих» сайтів я рекомендую також провести пошукову оптимізацію головної сторінки сайту та зробити якнайбільше якісних посилань на ній. Тут плюсом є те, що на головній сторінці можна побудувати будь-який тип посилань.
 Для вашого бізнесу, переглянте будьласка - відео корпоративний тренінг з продажу в Україні. 

Метод №3. Створення базових посилань
Тут я розповім про ресурси, які є для створення посилань на сайти. За допомогою Kmowem ви з колегами зможете побудувати різні посилання або згадки на ваш сайт через існуючі сайти на сервісі.

На сервісах працевлаштування зможете створити профіль своєї компанії та розповісти про себе.

Також важливо, щоб ваша компанія була на різних платформах, які є аналогами Product Hunt. Це також допомагає нарощувати масу посилань.

Метод №4. Купувати посилання чи видобувати органічно?
У побудові посилань на сайт важливо визначити ваш фокус: ви плануєте купувати посилання, що досить дорого, або «добувати» їх органічним шляхом. Друге ще називають лінкбайтінгом.

Ми, наприклад, намагаємося будувати лінкбайтинг: він добре працює на довгострокову перспективу перебування сайту в топі пошукової видачі і коштує дешевше.