Хто такий копірайтер
Копірайтер – це фахівець, який пише комерційні тексти. Комерційні тексти – це будь-які тексти, які виконують завдання бізнесу: продають, підвищують лояльність покупців чи покращують репутацію компанії.
Значна частина текстів в інтернеті написана копірайтерами. Якщо ви обираєте, який готель забронювати в іншому місті, то знаходите статті-підбірки на кшталт «Топ-10 готелів у Калінінграді». Такі добірки складають копірайтери, наприклад, щоб включити готель замовника в добірку і описати його як найпривабливіший.
Ще копірайтерам доручають творчі завдання. Припустимо, придумати слоган для вуличного банера або написати текст оголошення для рекламної реклами. Іноді копірайтери виконують рутинні завдання: заповнюють картки товарів на маркетплейсах, пишуть листи для email-розсилок за шаблоном.
Таким чином копірайтерами називають усіх, хто пише тексти. Ті самі завдання вирішують комерційні письменники, автори та райтери. Найчастіше ці слова — синоніми.
Читайте також - строк дії ухвали про тримання під вартою, продовження строку тримання під вартою.
Які якості допомагають стати гарним копірайтером
Немає тесту, який точно скаже, що людина зможе стати добрим копірайтером. Але я перерахую якості та здібності, які, на мою думку, дуже допомагають стартувати у сфері. Якщо у вас є ці якості, ви починаєте не з нуля.
Ви пишете грамотно: у вас мало орфографічних та пунктуаційних помилок. Багато копірайтерів вважають, що зробити текст грамотним — завдання коректора. Але насправді копірайтери часто працюють без коректорів і редакторів, безпосередньо з власниками бізнесу, маркетологами чи менеджерами.
Такі замовники більше довіряють тим, хто пише грамотно. На щастя, орфографію та пунктуацію можна перевіряти за допомогою сервісів, наприклад, "Орфограмки".
Ви доносите думки простою та зрозумілою мовою — легко пояснюєте складні речі колегам, родичам, дітям. Копірайтер – це фахівець, який пояснює складні терміни та розповідає про переваги продуктів. Тому вміння зрозуміло доносити думки великий плюс.
У вас широкий світогляд, ви любите вивчати нове. Ви можете надовго зависнути в новій цікавій темі. Допитливість допоможе копірайтеру, який бере замовлення у різних сферах, а не працює з однією вузькою тематикою. Якщо у вас є природний потяг до знань, вам буде простіше розвиватися професійно.
Ви вмієте аналізувати: збираєте дані та факти, шукаєте підтвердження і лише потім робите висновки. Не вірите гучним заголовкам новин, а йдете шукати першоджерела – документи та офіційні заяви. Такий підхід допоможе вам у професії – щоб текст був переконливим, копірайтеру потрібно переробити багато інформації.
Ви посидючі: можете довго та монотонно працювати над одним завданням, заглиблюючись у деталі. Більшість робочого дня копірайтер проводить за комп'ютером — вивчає джерела, доводить текст до пуття і переписується з колегами та замовниками.
Ви любите складати списки та плани: вмієте розбити великі завдання на багато дрібних та виконувати їх покроково. Без чіткої структури та плану копірайтер не напише добрий текст.
P/S: Статті поради, як розраховується орендна плата за землю? Також, як просувати сайт у Google. SEO для Google, і про способи вивести сайт у топ Google, для вашого бізнесу.