Високі позиції у пошукових системах здатні значною мірою підвищити рівень доходу віртуального майданчика. При цьому характер діяльності компанії не впливає на SEO просування сайту в Google в цьомуроці.

Ресурс, якому приділяється належна увага з боку оптимізатора, відрізняється:
  - Високою відвідуваністю;
  - популярністю у цільової аудиторії;
  - хорошим ранжуванням у пошукових системах за комерційними запитами.

  Пошукове просування в Google цього року.
Говорячи про розкрутку сайтів у мережі, майже завжди мають на увазі пошукове просування (як основне), що виходить на перші позиції за важливістю та значущістю. Пошуковий трафік забезпечує комерційний проект клієнтами, а інформаційний ресурс наповнюється читачами, що позитивно впливає на фінансову сторону питання.

Користувач, який цікавиться тим чи іншим пошуковим запитом, рідко проходить далі за другу сторінку органічної видачі, віддаючи перевагу сайтам з ТОП-3. Якщо ресурс, що просувається, потрапляє на лідируючі позиції, то приплив відвідувачів йому забезпечений, якщо ж ні, то відвідувачі дістаються майданчикам конкурентів. Інакше не буває.
 Дізнайтесь також про - як роботодавці контролюють віддалених працівників? А також, про як стають успішними? Це дуже буде для вас цікаво знати. 

   Просування сайту у Рунеті.
Загальновідомо, що лідером у пошукових системах Рунету є Яндекс. Перед цієї пошукової машини припадає більшість трафіку. І це ж перевага одночасно стає недоліком розкручування веб-проекту в Яндексі. Чим більша популярність сервісу, тим:
  - Вища конкуренція в системі;
  - складніше досягти позитивного ефекту від просування;
  - більше коштів та часу потрібно від вебмайстра.

У світлі вищевказаних фактів все більше оптимізаторів віддає перевагу розкрутці сайтів в Google. Насправді пошуковик є світовим гігантом, у якому російськомовний сегмент поки що має окремі щодо вільні ніші.
При цьому робота з пошуковою системою відрізняється і іншими позитивними якостями, які:
  - прискорюють процес розкручування сайту в Google;
  - Надають просуванню особливу доцільність.

  Навіщо потрібно просування сайту в Google?
  1. Швидкість індексації.
Нова публікація або сторінка, що продає, розміщена на сайті, може опинитися в індексі Google вже через кілька хвилин або годин. Чого не спостерігається у випадку з Яндексом, який навіть один змінений заголовок на видачі оновлює тижнем.

  2. Масштаби охоплення.
Для охоплення цільової аудиторії (і українського, і англомовного сегмента) кращого пошуковика просто не знайти. Якщо ресурс планує робити пошукове просування за межами своєї держави, то розкручування в Google не тільки доцільне, але й необхідне.

  3. Швидкість аналізу.
Оскільки індексація сторінок ресурсу та змін на сайті протікає досить швидко, оптимізатор чи вебмайстер може отримати в Google аналітичні (статистичні) дані набагато раніше, ніж у Яндексі. Отже, підвищується ефективність роботи спеціалістів, зайнятих у розвитку сайту. Вебмайстер вже за лічені дні після нововведень може відстежити, чи принесли нововведення користь чи шкоду.

  4. Найменша вибірковість.
Характерною якістю Google є його невисока вибірковість по відношенню до маси ресурсу. І хоча зовнішніх посилань тут потрібно набагато більше, ніж в Яндексі, до їхньої якості пред'являються найнижчі вимоги.

  Це дозволяє SEO оптимізаторам для просування в Google використовувати деякі техніки "сірого" і навіть "чорного" SEO, за які в "капризному" Яндексі можна потрапити під дію фільтрів. Зокрема, деякі використовують нечесні прийоми для маніпуляції масою посилань ресурсів.

5. Мобільність трафіку
Мається на увазі, що більшість сучасних мобільних пристроїв використовує служби Google як основні (за замовчуванням). Тому просування в Google дуже актуально, якщо клієнти часто шукають вас з мобільних пристроїв.

P/S: Статті з нашого сайту - як розмістити безкоштовне посилання на свій сайт, також, Конфигурации PowerMTA, нові технології. І обов'зково - як просунути сайт у Гугл? І, яку машину краще придбати для таксі? Звісно, якщо це вам потрібно.