Кожен, хто думає про те, як зробити спам-розсилку, повинен запам'ятати важливе правило - не потрібно робити продажі в тексті повідомлення.
Звучить парадоксально, але у листах, покликаних збільшити обсяг реалізації, не можна згадувати про свій намір.
Спам-текст має бути дуже коротким, потрібно вкластися у п'ять невеликих абзаців максимум. Можна орієнтуватись на час, необхідний для прочитання. Воно не повинно перевищувати три хвилини. Якщо лист буде перенасичений деталями, велика ймовірність, що його не читатимуть.
Копірайтер, який створює текст для спам-повідомлень повинен:
Вигадати заголовок, який спонукає відкрити лист.
Зацікавити з перших слів.
Підігріти інтерес продовженням тексту.
Завдання спам-повідомлення – змусити одержувача використовувати посилання на лендинг (сайт або сторінку в соцмережі), воно зазвичай розташоване наприкінці тексту. За жодних обставин не намагайтеся торгувати в тексті розсилки!
Пропонуємо, онлайн тренінги з продажу, а також, онлайн тренінг В2В нові технології.
Поміркуйте самі, чи є сенс відкривати повідомлення, заголовок якого говорить: «Сезонний розпродаж ананасів із Зімбабве, знижка 50 відсотків»? Звичайно, ні. Ніхто ніколи не читатиме такого листа.
Найголовніше міркування, яке треба взяти до уваги, плануючи починати спам-розсилку. Треба добре подумати, а чи потрібно воно вам? Нелегальні методи здаються більш ефективними та простими. Найняти фрілансера на онлайн-біржі, щоб він спарив вам гору імейлів, вимагає значно менше зусиль, ніж копіткий збір власної бази. Але остання принесе значно більше, ніж надсилання пропозицій людям, які ніколи не чули про вас.
Декілька рекомендацій для проведення вдалої спам-розсилки:
- Шанси на успіх зростають, якщо база складена з адресатів, які мають максимально вузьку цільову аудиторію. Наприклад, голови оленярських господарств у Республіці Саха.
- Не намагайтеся персоніфікувати повідомлення, хоча деякі програми мають таку опцію. Це не має сенсу. У будь-якому випадку одержувач з вами зовсім не знайомий, а ім'я може бути вказане довільно, зовсім не всі вказують справжні імена в Інтернеті.
- Потрібно приготувати кілька різних заголовків для одного листа, що допоможе обійти спам-фільтри поштових серверів. Більшість ресурсів для spam-розсилки надають таку послугу.
- Ще раз оцінити свій товар чи сервіс. Наскільки успішними є продажі в реальному світі? Може проблема не в тому, що ніхто не знає про вас, а в тому, що ваш продукт нікому не потрібен? Якщо немає офлайн продажів, чому ви думаєте, що вони зростуть онлайн? Інтернет – не чарівна квітка-семиквітка, а лише інструмент. Враховуйте цю обставину.
