Спам-розсилка – це не обов'язково нав'язлива реклама чи сумнівні пропозиції. Навіть хороша email-розсилка стає спамом, якщо відправлена без згоди отримувачів. Згоду потрібно брати в момент підписки на розсилку та, бажано, додатково підтверджувати переходом за посиланням з першого листа. Така двоетапна система підтвердження – double opt-in – захищає базу від адрес з помилками та знижує ймовірність попадання листів до папки «Spam».
Поштовий спам від легального email-розсилки відрізняє не зміст, а відсутність згоди адресатів на отримання листів.
Невблаганна статистика:
- 58% перевіряють пошту перед тим, як дістануться на роботу.
- 94% регулярно користуються поштою
- ROI 1 $ = 45 $
- 2xROI - в два рази як мінімум перевершує інші канали
- Близько половини всіх листів відкриваються на мобільних
- 77% покупців вважають за краще спілкуватися через email
Передумови до заходу електронної пошти
Ми вже, як мінімум, років десять чуємо, що e-mail маркетинг помре, помирає, вже мертвий. Найчастіше, такі заяви пов'язані з виходом нових методів комунікацій, рекламних каналів - соціальних мереж, месенджерів, онлайн-трансляцій.
Це закономірно, адже інтернет-маркетинг з кожним днем розвивається і зобов'язані з'являтися нові інструменти, нові канали спілкування з потенційними клієнтами. З кожним роком з'являються такі інструменти, які важко спрогнозувати в минулому. Наприклад, сьогодні є таке явище як месенджери, авто дзвінки, роботизовані автовідповідачі, динамічний контент, що підлаштовується під кожного користувача.
Рекламу в інтернеті, також, можна налаштовувати індивідуально під кожного окремо взятого користувача чи сегмента — залежно від його інтересів, місця проживання, актуального сімейного стану тощо.
Достатньо один раз налаштувати і система весь час працюватиме на автоматі. Сьогодні ми так близько знаємо кожного нашого потенційного клієнта, як ніколи раніше. І можемо звертатися індивідуально до нього, з унікальною торговою пропозицією, адаптованою під його потреби.
Подивіться, відео тренінг Продажі по телефону нові скрипти, а також, відео тренінг Переговори у продажах, практичний курс.
*** Здавалося б, що ще можна придумати супер просунутого, супер ефективного — що нас чекає в майбутньому?
Машинне навчання за останні десять років зробило квантовий стрибок у своєму розвитку та щосили впроваджується в інтернет маркетинг. Комп'ютер може синтезувати голос, інтонацію такому рівні, що з телефону важко відрізнити його від людського. Ще трохи, і комп'ютер буде, використовуючи закладені в нього алгоритми, вибирати максимально короткий шлях до продажу того чи іншого товару необхідному потенційному клієнту без втручання людини. І зробить це набагато краще за будь-якого з нас, оперуючи величезною кількістю даних і в реальному часі перебудовуючи всю стратегію продажів під потрібного індивідуума.
Звичайно, в цьому новому світі немає місця для email-маркетингу.
Email - фундамент інтернет-маркетингу
Звісно ж є! Адже разом із розвитком нових технологій удосконалюються й старі. Поки що за ефективністю ніщо не може зрівнятися з email-маркетингом!
Лідируючі позиції щодо повернення інвестицій за кількістю продажів займає старий добрий e-mail маркетинг. Він утримує цю позицію протягом двох десятків років і поки що ніщо не може його перемогти. Я не кажу, що нові технології не потрібні або марні, вони чудово доповнюють усталені, на сьогоднішній день, канали інтернет комунікації. Допомагають достукатися до клієнтів, збільшити кількість продажів, сформувати лояльну аудиторію і я впевнений, що в майбутньому вони також займуть своє міцне місце на ринку.
Email пройшов перевірку часом. Це один із найстаріших засобів продажу в інтернеті. Якщо не найстаріший… Перше масове розсилання було зроблено Гері Тюрком у 1980 році, його база містила близько 350 одержувачів і принесла продаж на 11 мільйонів доларів. В Україні, прийнято вважати початок email-маркетингу 2021 - коли був створений сервіс subscribe ua.
Міцний фундамент - запорука довговічності будь-якої будови. У будь-якій індустрії є свої фундаментальні закони та складові, на яких тримаються всі майбутні інновації та розвиток індустрії. Так у музиці є нотний ряд, який є класикою та основою будь-якого музичного твору. Незалежно від того, який музичний стиль з'явиться, він буде заснований на нотах і якихось класичних музичних законах, ритмах, розмірах. Так само і в образотворчому мистецтві, архітектурі, і навіть у природі — є така річ як послідовність Фібоначчі (золотий перетин), а також низка інших фундаментальних законів та наборів правил, на яких будується будь-який витвір мистецтва чи жива істота. В інтернет маркетингу таким фундаментом є сайт, база передплатників, що продає, і контекстна реклама – складові на яких надбудовуються інші рівні.
Рекламний канал із найбільшим поверненням інвестицій. E-mail маркетинг це один із найприбутковіших каналів інтернет реклами — на кожен вкладений долар, у середньому, повертається 40$. Для порівняння – у банерній рекламі показник повернення інвестицій 1$ до 2$.


- Текст листа для спам-розсилки
- Чому потрапляють до спаму легальні email-розсилки
- Цінність email-маркетингу, спасм розсилок
- Обменять криптовалюту на сайте «Cryptos» — несколько причин того, почему цифровые деньги так популярны
- Увлекательный отдых на свежем воздухе можно успешно организовать при помощи самоката, который предлагает купить интернет-магазин samokat.ua